Meta’nın Threads adlı uygulaması, hızla büyümeye devam ediyor ve Facebook ve Instagram ile entegrasyonunu artırarak popülerlik kazanıyor. Temmuz ayında hızlı bir şekilde inşa edilen Threads, yeni özellikler ekleyerek kullanıcılarını geri çekmeye başladı. Bu özellikler arasında web sürümü, anahtar kelime arama, sesli gönderiler ve gönderileri düzenleme yeteneği bulunuyor. Ayrıca, uygulama bir dizi küçük özelliği kullanıcılara sunuyor, örneğin konu bazlı güncellemeleri takip etme, belirli kişileri toplu olarak takip etme ve Instagram hesaplarını etiketleme gibi.
Threads, kullanıcılarını geri kazanmaya başlayarak Ekim ayına kadar günlük ve aylık aktif kullanıcı sayısını artırdı. Ayrıca, uygulamanın ilk kullanım düşüşü de azaldı. Threads, Temmuz ayından bu yana 260 milyon kez indirildi ve indirme sayıları hızla artmaya devam ediyor.
Bu süreçte, Twitter ve diğer X platformları kullanım ve indirme açısından düşüş yaşamaya devam ediyor. Threads’in başarısı, bu platformların zayıflığına karşı bir tehdit oluşturuyor. meta ekibi, uygulamanın beklenmedik bir şekilde büyümesine şaşırmış durumda.
Threads, Facebook ve Instagram ile daha fazla entegre hale gelmiş durumda. Her kullanıcının Instagram sayfasında Threads’e doğrudan bir bağlantı bulunuyor ve uygulamadaki gönderiler Instagram DM’lerine gönderilebiliyor. Ayrıca, Threads, Facebook ve Instagram akışlarında önerilen gönderilerle tanıtılıyor.
Threads’in geleceğinde daha fazla özellik ve reklam seçenekleri bulunuyor. Yakın gelecekte Threads’in Meta Business Suite adlı reklam ve iş platformunda bir seçenek olması bekleniyor. Bu, içerik oluşturucuların ürünlerini reklam verme fırsatlarına dönüştürmelerini kolaylaştırabilir.
Threads hızla büyümeye devam ediyor ve Meta için önemli bir platform haline gelme potansiyeline sahip. Threads, Facebook ve Instagram ile entegrasyonu artırarak kullanıcılarına daha fazla özellik sunmaya devam ediyor ve reklam gelirlerini artırmak için yeni fırsatlar sunabilir.